2015. január 10., szombat

újra itt.:)

Sziasztok!.:)
Először is BUÉK mindenkinek!.:)
Nagyon  hosszú kihagyás után újra kedvet kaptam a blogolásra, kisebb változásokon mentem keresztül, amit képről láthattok is.:)
2015.. új év, új élmények.:)
Idén leszek 18 éves, megkezdem középiskolai utolsó évemet a 12.-et.:)
Decemberben szalagavatónk lesz, amibe a keringőt várom a legjobban.:)
2013.-ban kezdtem ezt a blogot egy év kihagyással 2015-ben újra itt vagyok.:)
Egy pár kép az elmúlt évekből.:)
2012.















2013.















2014.



















2015.



















Szerintem látszik a változás, mióta elkezdtem a középiskolát és most, mikor már harmadéves vagyok.:)
Lassan félév az iskolában.:c
Remélem most már többet tudok majd írni.:)
Puszi mindenkinek. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése